Om Hudklinikken Solrød Strand

Om klinikken

Klinikken blev grundlagt i år 2000 af speciallæge Urs Broby Johansen i dens tidligere lokaler i Karlslunde. Nu er klinikken flyttet til Solrød Center 29, 2. sal. 2680 Solrød Strand.

Urs Broby Johansen drev klinikken frem til 2020, hvorefter han overdrog klinikken til speciallæge Kian Zarchi.

Kian Zarchi, speciallæge i hudsygdomme, ph.d.

• uddannet læge fra Syddansk Universitet
  • uddannet hudlæge på hudafdelingerne på Roskilde og Bispebjerg Hospital
  • har en bred klinisk erfaring inden for diagnostik og behandling af hudsygdomme
  • har ph.d. grad fra Københavns Universitet
  • har forsket bredt inden for hudsygdomme
  • har over 35 videnskabelige publikationer i internationale videnskabelige tidsskrifter
  • har undervist læger i Danmark og i udlandet om diagnostik og behandling af hudsygdomme
  • er medlem af Lægeforeningen, Forening for Praktiserende Speciallæger, Dansk Dermatologisk Selskab, Dansk Dermatologisk Organisation, og European Academy og Dermatology and Venerology.

Klinikkens personale, Anita, Katja og Nicoline er erfarne behandlere med egne ekspertiseområder. Personalet deltager jævnligt i undervisning og efteruddannelseskurser.

Klinikken fungerer som en uddannelsesklinik for læger under sidste del af speciallægeuddannelsen i hudsygdomme.

Tryk på linket og læs klinikkens akkrediteringsrapport

Tidsbestilling hos Hudklinikken

Klinikken har aftale med den offentlige sygesikring. Alle ydelser dækkes af sygesikringen, såfremt du har en henvisning fra din læge.